Een heel dikke dankjewel aan apotheek Maes voor de verfrissende ijsjes!!
Een dikke dank je wel vanuit Outgaarden voor de lekkere, verfrissende ijsjes.
Nog even nagenieten… Het blijft mooi om naar te kijken. Met dank aan de opa van Gust Crombez.