Op vrijdag 22 mei gingen we naar het Museum M in Leuven. Juf Karina, onze gids, liet ons op een speelse manier kennis maken met heel wat kunstwerken. Kijk maar mee naar onze leuke foto’s.
De opa van Frans kwam in onze klas. Samen creëerde we een prachtig kunstwerk en leerden een leuk liedje. Hartelijk dank om onze kleuters zo’n leuke ervaring te bezorgen.
Vandaag kwam opa Dirk langs. Hij is kunstenaar. Samen gingen we aan de slag. Bedankt opa Dirk voor deze geweldige ervaring!
Klaspoppen Marieke en Jules waren wat verdrietig omdat er van hun nog geen kunstwerk in klas hangt. Er hangt er enkel eentje van Jelle. Maar de mama van Louise zorgde voor twee prachtige werken! Kijk maar mee! En we gingen
Het was prachtig. Een dikke proficiat aan het ganse kleuterteam en hun kleuters. Met dank aan de oudervereniging en ouders voor de ondersteuning. Kijken jullie mee naar de foto’s?